maandag 17 november 2014

Wat zou jij zeggen?

Als jij een briefje zou kunnen schrijven aan de jongere versie van jezelf, wat zou je dan zeggen in slechts 2 woorden?

Ik heb daar over nagedacht, maar twee woorden is echt te weinig! :D

Ik zou zeggen:
Je gaat je hart steeds meer volgen en dat is het beste wat je kunt doen! Op een dag ga je ontzettend dankbaar zijn voor de geweldige, impulsieve, gekke, maar ook o zo leuke dingen die je daardoor al gedaan, gevoeld en gezien hebt.
Je gaat je dromen najagen en niet uitstellen wat je ook meteen kunt doen en dat maakt dat je intens gaat genieten van het leven.
Je zal ontdekken dat je, als er iets tegen zit, steeds voldoende kracht krijgt om er mee om te gaan, waardoor nare tegenslagen veranderen in interessante levenslessen. Die tegenslagen ga je genoeg krijgen, maar het zal jou alleen maar mooier maken.
Geniet er van, het wordt een groot avontuur!

Misschien zou ik het kunnen samenvatten als: Droom & geniet!

1 opmerking :


 Ik leg mijn oor te luisteren en leer.
 Ik ben geen expert. Ik probeer.
 Ik denk, zoek en observeer.
Ik schrijf en inspireer.