zaterdag 13 augustus 2016

Oproep van Omroep Max

Ik werd benaderd door Omroep Max:
"Hoi Nina! Wat een goede tips voor een natuurlijk ontgiftend voetenbad! Zou jij het leuk vinden om dit met een groter publiek te delen?"


Dat zag ik niet zitten, maar ik wil wel onderstaande oproep met jullie delen. 
Als 1 van jullie een huis-, tuin- en keukenmiddeltje gebruikt tegen een kwaal en hier op tv over wil te vertellen, dan heb je kans dat de geneeskrachtige werking van het middel in een lab wordt onderzocht.

Oproep
Driekwart van de bevolking is via het web op zoek naar oplossingen voor hun kwalen. Steeds meer van hen zoeken naar alternatieven middelen in plaats van de standaard recepten van de huisarts.

Heb jij eindelijk dat middel gevonden tegen die vervelende kwaal? En lag dat gewoon in jouw keukenkastje, in de schuur of de tuin?
Dan zou jij daar duizenden mensen mee kunnen helpen!

Voor een nieuw programma voor Omroep Max zijn wij op zoek naar mensen die met eigen huis-, tuin-, en keukenmiddelen een manier hebben gevonden om een gezondheidsprobleem op te lossen of te verbeteren en dit met een groot publiek willen delen. Samen met een panel van ruimdenkende artsen zullen wij onderzoeken of dit middel de potentie heeft om getest te worden door een groep proefpersonen in een laboratorium.

Het programma zal respectvol en professioneel omgaan met alle ideeën die mensen ons zullen presenteren.

Voor een vrijblijvend gesprek en meer informatie mail naar gezondverstand@eyeworks.tv of bel 020 3463723.

2 opmerkingen :

  1. Ik maak al jaren een zalfje dat bijna overal voor gebruikt kan worden. Mijn kinderen noemen het 'mama haar wonder zalfje'

    BeantwoordenVerwijderen


 Ik leg mijn oor te luisteren en leer.
 Ik ben geen expert. Ik probeer.
 Ik denk, zoek en observeer.
Ik schrijf en inspireer.