dinsdag 4 november 2014

Ontgiften | Een nieuwe zoektocht

Ik ben een beetje aan het zoeken naar nieuwe methodes om mijn lijf te ontdoen van de hoeveelheid gifstoffen die zich bij (Ly)ME opstapelt in het lijf en veel meer schade aanricht dan me lief is, maar het blijkt dat ik het al hartstikke goed doe!

Ik begin bijvoorbeeld elke dag met een glas lauwwarm water en een citroen hierin uitgeperst. Ik las ergens dat je je huid vervolgens heel goed kunt zuiveren en ontgiften door je gereinigde huid te 'wassen' met de halve (uitgeperste) citroen. Ik heb het vanochtend getest en mijn huid voelt heerlijk zacht! Daarna wat kokosolie ingemasseerd om de huid te voeden, wat een verwennerij!

Weet jij dat trouwens, of je bij jouw aandoening een teveel aan gifstoffen hebt in je lijf?

Het is echt heel belangrijk dat je weet wat er gebeurt in je lichaam, zodat je zelf kunt bijspringen waar nodig.
Kijk ook eens op mijn site onder het kopje voeding wat je zelf kunt doen om te voorkomen dat je klachten verergeren door voeding.
http://mdefrel.wix.com/moezijniszooo#!Voeding/c14yn

Als je gezond leven ook belangrijk vindt is deze (Engelstalige) facebookpagina zeker het volgen waard: www.facebook.com/hungryforchangefilm
Daar komen ook de bijgevoegde detoxtips vandaan.














Geen opmerkingen :

Een reactie posten


 Ik leg mijn oor te luisteren en leer.
 Ik ben geen expert. Ik probeer.
 Ik denk, zoek en observeer.
Ik schrijf en inspireer.