maandag 13 maart 2017

Bakje koffie? Goed idee!


Een hele tijd geleden blogde ik al eens over darmspoelingen met water, maar wist je dat je met een koffieklysma enorme hoeveelheden gal en gluthation aanmaakt? Hiermee kan de lever al het bloed in je lichaam meerdere keren filteren om gifstoffen die pijn en ontstekingen veroorzaken te verwijderen.

Veel lotgenoten zijn te ziek voor zo'n intensieve spoeling en een hoop anderen vinden het te heftig.

Daar moet toch een makkelijkere manier voor zijn, vroeg ik me af. Een manier die minder eng, minder belastend en toch effectief is. En zo kwam ik op het idee om een ballonklysma te bestellen en te testen. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten


 Ik leg mijn oor te luisteren en leer.
 Ik ben geen expert. Ik probeer.
 Ik denk, zoek en observeer.
Ik schrijf en inspireer.