vrijdag 25 september 2020

Voetenbad a la Nina - Ervaring van Francie

Vanochtend vroeg ik op Facebook wie er nog gebruik maakt van de voetenbaden a la Nina en ik kreeg deze geweldige reactie in mijn inbox:



Hoi Nina,


Ik zag je fb post met de vraag wie er nog steeds voetenbaden doet. Nou ik dus. Ik wilde je al langer een bericht sturen, maar dit was een hele mooie aanleiding. 


Ik wil je graag super bedanken! 

Ik weet niet precies meer hoe ik op jouw website terecht ben gekomen, maar het heeft zo moeten zijn.


Ik ben op 25 mei begonnen met de klei voetenbaden, met magnesium en zout. En sindsdien is er ongelooflijk veel veranderd. Ik heb meerdere chronische ziekten, waaronder ME en POTS. Hierdoor was ik altijd volledig uitgeput en had ik veel pijn, waardoor ik vrij weinig kon ondernemen. En waardoor mijn lichaam regelmatig crashte. 


Sinds de voetenbaden voel ik me veel beter. Het gaat zelfs zo goed dat ik inmiddels meerdere medicijnen heb afgebouwd. Ik heb minder pijn en tot nu toe ook geen crash meer gehad. Ik laat zelfs mijn rolstoel steeds vaker staan. Ik heb het gevoel dat ik beetje bij beetje mijn leven weer terug begin te krijgen.


Ik ga dus nog wel even door met de voetenbaden! 


Nogmaals super bedankt!! 💖


Hartelijke groet, 

Francie

Geen opmerkingen :

Een reactie posten


 Ik leg mijn oor te luisteren en leer.
 Ik ben geen expert. Ik probeer.
 Ik denk, zoek en observeer.
Ik schrijf en inspireer.