maandag 27 april 2015

Onderzoek naar langdurige AB bij Lyme

Er is weer een Nederlands onderzoek naar behandeling van chronische Lyme afgerond. Er is gekeken naar het verschil tussen een behandeling met een antibioticakuur van 2 weken of een antibioticakuur van 12 weken. Wat in beide gevallen tekort is bij Chronische Lyme.

Erg 'jammer' trouwens voor de lymepatienten die al die tijd een placebo kregen, zodat de bacteriën alle tijd hadden om diepere weefsels te infecteren..

De patiënten kregen tijdens het onderzoek (naar ik heb begrepen via de community Ziekte van Lyme) geen ondersteunende middelen naast de antibiotica, die onmisbaar zijn bij een juiste aanpak.
Geen detox.
Geen aanpak van co-infecties.
Geen aanpak van cystevorm. 
Geen aanpak van biofilms. 
Geen ondersteuning van het immuunsysteem. 
Geen middelen tbv uitgeputte of aangetaste organen.

Gelukkig krijg ik dit alles wel en heeft deze behandeling (en dan heb ik het over een behandeling van minimaal 8 maanden) een herstellend effect bij 71% van de patiënten van dr. De Meirleir. :)

Ik ga dus gewoon door met mijn langdurige antibioticakuur, inclusief alle bovengenoemde middelen.



Geen opmerkingen :

Een reactie posten


 Ik leg mijn oor te luisteren en leer.
 Ik ben geen expert. Ik probeer.
 Ik denk, zoek en observeer.
Ik schrijf en inspireer.