donderdag 30 april 2020

Asea | Mijn ervaring #1

Vandaag ben ik 28 dagen bezig met Asea en ik krijg gewoon kriebels in mijn buik bij het zien van de eerste resultaten.


Mijn huid
Mijn huid (die na antibiotica in 2015/2016 nooit meer is hersteld) knapt behoorlijk op en voelt veel gladder en zachter aan. Mijn gezicht is meer ontspannen, de lijntjes zijn minder scherp en de 'zakjes' met losse huid die het afgelopen jaar onder mijn ogen begonnen te ontstaan zijn bijna helemaal verdwenen!

Mijn ogen staan ook helderder sinds vorige week en ik zie een soort van gezonde gloed in mijn gezicht die niks te maken heeft met het zonnetje van de afgelopen tijd.

De huidgel heet duidelijk niet voor niks Renu 28, er is inderdaad resultaat binnen 28 dagen! De huid herstelt veel sneller dan andere organen, dus daar zie je het eerst waarom je dit ook alweer doet. Al krijg ik het verschil niet goed op de foto en kan ik ook dezelfde lichtval niet vinden. Maar... Zien jullie wat ik zie? Het is gewoon echt een verjongingskuur, haha!


Nu begin ik het toch wel heel spannend te vinden wat de redox-signaalmoleculen in de rest van mijn lijf aan het doen zijn!

Mijn lijf
Het is duidelijk dat het slokje Asea Redox ongelooflijk veel doet, maar wat ik niet verwacht had is dat ik eerst weer wat achteruit zou gaan door meteen met de aanbevolen dosering te starten. Dat is blijkbaar nog altijd te hoog gegrepen voor mijn lijf.

Met name in de 2e week kreeg ik meer klachten, van uitslag op de kin tot aan gewrichtspijnen, maar nu ik de dosering wat verlaagd heb, gaat het weer beter.

Ik voel me nog niet echt fitter of sterker dan voordat ik startte met Asea, maar gisteren zag ik dat mijn wandeltempo ineens een behoorlijk stuk hoger lag, zonder dat ik daar mijn best voor deed of het gevoel had sneller te lopen dan anders.

De minder fijne reactie van mijn lichaam geeft al aan hoe groot het effect is, maar vooral nu ik aan mijn ogen en huid duidelijk verbetering zie én vanaf dag 1 beter slaap, krijg ik steeds meer vertrouwen in het product! Ik ga er vanuit dat het herstelproces volop bezig is en dat kost blijkbaar energie!

Na 3 maanden zou er duidelijk herstel merkbaar moeten zijn, dus we gaan vol goede moed door naar maand 2!

Bron: Asea webinar van
Annelies la Roi

Wie het leuk vindt, kan in mijn 'Asea dagboek' lezen wat ik precies doe en daarvan merk. Ik probeer het elke week even bij te werken.

Dank jullie wel voor het meeleven en jullie support, het voelt goed om het niet alleen te doen en met anderen te kunnen delen, ongeacht het resultaat!

Liefs,
Nina


Lees ook:
ASEA, het nieuwe wondermiddel? >
ASEA producten >
ASEA mijn dagboek >
ASEA prijslijst >

Geen opmerkingen :

Een reactie posten


 Ik leg mijn oor te luisteren en leer.
 Ik ben geen expert. Ik probeer.
 Ik denk, zoek en observeer.
Ik schrijf en inspireer.