dinsdag 26 mei 2015

Lyme | Artsen

Helaas loopt Nederland (samen met België en nog veel meer landen) erg achter als het gaat om de behandeling van de Ziekte van Lyme. De kennis van de meeste artsen is erg achterhaald en de chronische variant wordt zelfs niet erkend, laat staan behandeld.

Daarom heb ik een overzicht gemaakt van Lyme-artsen met (gemiddeld) goede behandelresultaten, artsen die jouw klachten wèl serieus zullen nemen. Deze lijst staat niet openbaar. Je kunt mij een berichtje sturen via het envelopje onderaan de pagina, dan stuur ik je de lijst toe.

Ook kun je voor Nederlandse artsen kijken op www.AVIG.nl of op Zorgkaart Nederland voor persoonlijke ervaringen van patiënten met bepaalde artsen. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten


 Ik leg mijn oor te luisteren en leer.
 Ik ben geen expert. Ik probeer.
 Ik denk, zoek en observeer.
Ik schrijf en inspireer.