dinsdag 27 februari 2018

Wakker worden in Bali


Wij zijn net terug van een vakantie naar Bali, waar ik 's ochtends vroeg van onze hotelkamer naar het strand liep om de zonsopkomst te zien.

Deze wandeling deel ik graag met jullie, omdat het weer kan en omdat het zulke fijne geluiden zijn. :)

Ik liep zoveel mogelijk op mijn blote voeten om te aarden en dankzij het aarden en de heerlijke warmte had ik bijna geen jetlag en héél veel minder klachten dan thuis.

Ik heb tijdens de wandeling een aantal keer de geluiden opgenomen. Je hoort vogels, soms ook tempelgeluiden, een sirene in de verte, een fontein en iemand die een stoepje veegt, maar vooral... vogels.

Ik heb 1 van de geluidsbestanden als wekker ingesteld en vind het zó heerlijk wakker worden, dat ik ze graag met jullie deel. Als het goed is kunnen jullie ze via onderstaande linkjes downloaden.

Bali 1
Bali 2
Bali 3

Het filmpje maakte ik speciaal voor iedereen die door ziekte niet op reis kan.



Denk de warmte er bij en geniet er van!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten


 Ik leg mijn oor te luisteren en leer.
 Ik ben geen expert. Ik probeer.
 Ik denk, zoek en observeer.
Ik schrijf en inspireer.