maandag 8 juni 2020

Heel veel kleine beetjes bij elkaar...

Dit kleine slokje, twee keer per dag, zorgt voor kleine beetjes herstel op zóveel niveau's in mijn lijf dat ik iedere week iets nieuws ontdek dat veranderd is.


De ene week slaap ik zo vast dat ik na 6 uur slaap al uitgerust wakker wordt en (voor mijn doen) barst van de energie, de andere week ben ik vooral doodmoe, maar kan ik bijv. ineens gluten eten zonder klachten (dat kon ik voorheen nooit). Dan merk ik weer dat ik ineens geen gevoelige tandhalzen meer heb, wat begonnen is na alle medicatie. Of dat ik veel sneller herstel na iets teveel inspanning, maar ik droom ook heftiger dan ooit, dus ook daar wordt nog een en ander opgeruimd.

Het zijn nog maar kleine dingetjes en gaat nog met pieken en dalen, maar ik ben al vanaf dag 1 enthousiast over het effect van de huidgel en het dieper slapen door de drank.

Ik weet dat sommige mensen dit als irritante reclame zien, maar als ik ergens enthousiast over ben dan deel ik daar zoveel mogelijk over, zoals jullie inmiddels weten en daar heb ik nooit geld mee willen verdienen. Ik snap nog steeds niet hoe bloggers überhaupt geld verdienen, haha, ik doe blijkbaar iets niet goed!

Ik ben wel vaak benaderd door bedrijven om te bloggen over een product in ruil voor gratis producten en ik heb dat nooit gedaan. Daar leen ik me niet voor. Ik gebruik wat ik zelf interessant vind en dáár blog ik over, al moet ik het allemaal zelf betalen.

Nu is dit toevallig voor het eerst een product dat via netwerkmarketing verkocht wordt, dus dat betekent dat jullie via mij (of een andere gebruiker) kunnen bestellen en ik iedereen die via mij bestelt persoonlijk zal begeleiden met de backup van een heel team achter me met daarin artsen, therapeuten, coaches, enz. En als dank hiervoor krijg ik een percentage van jullie bestelling.

Dat is leuk, maar ik heb al die jaren hetzelfde gedaan zonder iets terug te vragen, dus ik deel en schrijf níet om geld te verdienen, maar om jullie te helpen. ♡

Het gaat er mij ook niet om dat jullie zoveel mogelijk besteden, ik adviseer iedereen juist om te bestellen wat je fysiek én financieel aan kan en dat is in veel gevallen minder dan wordt aanbevolen. Alle kleine beetjes helpen, daar geloof ik heilig in bij deze technologie!

Netwerkmarketing
Netwerkmarketing wordt vaak nogal negatief in beeld gebracht, maar het is echt een prachtige handelswijze. Waar een deel van het bedrag voor een product normaal gesproken bij tussenhandelaars en retailers plus Google Advertising en andere marketing blijft hangen, wordt het geld bij netwerkmarketing verdeeld over het netwerk van gebruikers, als dank voor de mond-op-mond reclame en het aanleveren en begeleiden van klanten.


Voor wie de behandeling financieel niet haalbaar is, is dit dus best interessant, want zo kun je de kosten van de producten terugverdienen.

Ik heb een nieuw blog aangemaakt met zoveel mogelijk informatie, want dit product is echt het inlezen waard!

Ik vind het een eer om mijn ervaring te delen, geïnteresseerden te informeren, gebruikers te begeleiden en het product onder de aandacht te brengen van lotgenoten en vrienden die wel wat ondersteuning kunnen gebruiken en hoop dat we er allemaal beter van worden! ♡

Liefs,
Nina

Geen opmerkingen :

Een reactie posten


 Ik leg mijn oor te luisteren en leer.
 Ik ben geen expert. Ik probeer.
 Ik denk, zoek en observeer.
Ik schrijf en inspireer.