woensdag 1 april 2020

ASEA, het nieuwe wondermiddel?

ASEA REDOX (Cell Signaling Supplement) 32oz (Authentic and New ...
Wie mij al een tijdje volgt weet dat ik van heel ver kom! Met al de middelen en methodes waar ik de afgelopen jaren zo'n 280 artikelen (o boy) over schreef ben ik uit een heel diep donker dal opgeklommen tot een aardig leefbaar level ergens halverwege de berg. Van jarenlang hele dagen in een donkere slaapkamer liggen, niet in staat om mezelf te wassen en geen mensen, aanraking, licht en geluid te kunnen verdragen, naar weer parttime kunnen werken, genieten, dansen, shoppen, enz.


Onlangs kwam ik tot de conclusie dat mijn herstel na 5 jaar lang kleine stapjes vooruitgang uiteindelijk stilletjes tot stilstand is gekomen. Op dit niveau kan ik weer léven en genieten, maar wel met mate, gedoseerd en rustig. Geloof me, dit is al een feestje vergeleken met wat het was, maar ik zou zo graag ook nog kunnen koken na een (korte) dag werken en naast mijn werk ook een normaal sociaal leven willen hebben, in plaats van alleen maar werken en daar weer van herstellen, tot aan de volgende werkdag.


Ik schreef daar laatst iets over op social media en ik werd benaderd door iemand die ik al een tijdje volg vanwege haar fijne voedingsadviezen en heerlijke leefstijl (in Bali!). Zij daagde mij uit om ASEA eens te proberen, omdat dit voor nóg meer herstel zou kunnen zorgen. Ik was sceptisch en ik vond het duur, maar het idee bleef de afgelopen maanden zachtjes in mijn achterhoofd doorsudderen, tót gisteren!


Gisteravond nam ik deel aan een webinar om wat uitgebreider kennis te maken met de producten van ASEA, de technologie erachter en wat de bestanddelen voor het lichaam kunnen doen en daar werd ik zo enthousiast van dat ik de knoop door heb gehakt! Ik ga het product 3 maanden lang proberen en het resultaat (en de weg er naar toe) met jullie delen! En voor wie denkt dat bloggers alles gratis krijgen, daar moet ik gewoon voor betalen hoor, haha!


Zijn er misschien mensen die het leuk vinden om hier ook in te duiken en dit misschien samen met mij uit te willen proberen? Lees dan vooral verder!


Geen opmerkingen :

Een reactie posten


 Ik leg mijn oor te luisteren en leer.
 Ik ben geen expert. Ik probeer.
 Ik denk, zoek en observeer.
Ik schrijf en inspireer.