dinsdag 17 maart 2020

Kwakzalverij bij Corona


Bijzonder hoe Nederland alternatieve en natuurlijke geneeswijzen altijd weer in de onzin-hoek schuift, zoals nu ook met vit C wordt gedaan bij het behandelen van Corona. Net als met kurkuma bij kanker en natuurlijke methodes bij Lyme...
Natuurgeneeskunde zal altijd belachelijk worden gemaakt, ook als er levens op het spel staan.

Natuurlijk, alles is nog experimenteel met een nieuw virus, óók behandelen met vit C. Maar de resultaten in China wijzen toch écht uit dat de ontstekingen - die leiden tot orgaanfalen en overlijden - aanzienlijk afnemen door hoge doseringen vit C. En aangezien ze in China inmiddels nèt iets meer ervaring met Corona hebben dan de artsen in Nederland, geef ik vit C het voordeel van de twijfel.

Net als alle andere natuurlijke manieren om ontstekingen te remmen en het immuunsysteem zo sterk mogelijk te houden. Zo herstelde ik namelijk al eerder van een stel klote infecties waar je u tegen zegt. Met methodes die stuk voor stuk op de website van de Vereniging tegen de Kwakzalverij staan. Afgekeurd, bespottelijk en belachelijk gemaakt, maar uiterst effectief!

Nina
Moezijniszooo.blogspot.nl





Lees ook: Wat kan ik zelf doen om mijn lichaam te ondersteunen

Geen opmerkingen :

Een reactie posten


 Ik leg mijn oor te luisteren en leer.
 Ik ben geen expert. Ik probeer.
 Ik denk, zoek en observeer.
Ik schrijf en inspireer.